PODSTAWY DO ZASTOSOWANIA MODUŁU Te sytuacje wymagają znalezienia sposobów na jeszcze lepsze i bardziej efektywne planowanie każdej następnej promocji - w tym celu REMIRA zaprogramowała LM promo+. CELE OPIS DZIAŁANIA - [kliknij] LM promo+ posiada mechanizm budowy specjalnej wielowymiarowej macierzy, do której zbierane są wszystkie informacje o odbytych wcześniej promocjach. Informacje te dotyczą między innymi: artykułów, grup towarowych, miejsc, cen, rodzajów promocji, typów i powtarzalnych cech dodatkowych. 1) Na bazie tych typów informacji w macierzy budowany jest szereg grup i podgrup informacyjnych, 2) Następnie, tworzony jest specjalny (indywidualnie dobierany dla danej firmy) algorytm postępowania prognozowania kolejnych promocji. 3) System szukając odpowiedniej ilości informacji bazowych przechodzi poprzez poszczególne części tej macierzy i znajdując określone cechy wspólne prognozuje przebieg promocji przyszłej. Oprócz tego moduł tworzy Uplift z poziomu danego SKU lub z poziomu grupy towarowej dla zadanych miejsc promocji. 4) W kroku ostatnim moduł proponuje odpowiednie do tego stanu prognozy uzupełnienia zapasów, uwzględniając przy tym czas jej rozpoczęcia w danym miejscu. Stosowana jest tutaj jedna z dwóch możliwości, tzn. wykorzystanie opcji rezerwacji lub odpowiednie użycie wskaźników zapasu bezpiecznego.
Przykładowy tekst